Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Jenny - 2 februari 2013 14:30

Hejsan!

 

Har tittat runt tidigare i olika baby-affärer efter bäddset till barnvagnen. Men många av dom var dyra, ca 400 kr. Därför bestämde jag mig för att sy ett eget bäddset som blev billigare och originellt. Detta bäddset får gå i arv sen tänker jag.   Här nedan kan ni se foton på hur bäddsetet ser ut. Klicka på bilderna för att se dom i större storlek.

 

 

 

 

Känner mig nöjd med tanke på att det är väldigt sällan som jag använder symaskinen..

 

 

Mini-plutt-stygn..

 

 

Det gäller att hålla tungan rätt i mun när man broderar på denna fina aidaväv..

 

 

Nu är broderiet färdigt! Bästa kompisarna Nasse och Nalle Puh.

 

 

Här håller jag som bäst på att tråckla med volangen till örngottet..



 

Detta bäddset blir nog gosigt för min son att använda.   

 

 

Best buddies!   

 

Kram från Jenny

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards