Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Jenny - 19 oktober 2009 12:23


                                   


Åh, vad tråkigt! Jag var till min kompis Totte igår och lånade alla tre filmerna om Sagan om Ringen. Vad är det för tråkigt med det? Jo, därför att jag har uppenbarligen inte samma smak som alla andra.. Förvånad Igårkväll tänkte jag ge den första filmen en ordentlig chans. Jag började att se samma film för några år sedan, men då var jag för trött för att koncentrera mig på handlingen.. Igår hade jag sett fram emot att verkligen låta mig dras med i den förtrollade fantasifulla historien som alla är så förtjusta i. Efter trekvart började jag nicka med huvudet och ögonlocken blev bara tyngre och tyngre.. My god, vad var detta?? Jag satte mig ordentligt upp i soffan och koncentrerade mig till max. Jag tyckte att den storslagna miljön och kostymeringen var fantastisk. Men handlingen lyckas inte fånga mitt intresse ordentligt. Det är verkligen tråkigt tycker jag.. Rynkar på näsan Jag är inte så förtjust över att se på när dom krigar och slåss.. Är överlag ingen riktig fantasy-fan, men jag har sett en del fantasy-filmer som jag faktiskt tyckt varit riktigt bra. Jag såg nästan hela filmen igår.. Stängde av när det kanske var 20-30 minuter kvar pga ointresse.. Så det måste väl vara något fel på mig? Gråter Alla är ju helt tokiga i Sagan om Ringen vettja. Men nu har jag verkligen gett filmen en ordentlig chans. Alla kan ju inte ha samma smak, eller hur?


Totte får tillbaka filmerna av mig. Har hört att det är tydligen ännu mer krigande i andra filmen så det lockar mig inte alls att titta på den.


Kram från Fröken Annorlunda 


  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards