Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Jenny - 15 mars 2010 15:22


Chao!


I lördags spenderade jag 12 timmar med min bror och hans familj. Det var jätte-trevligt att hinna umgås lite längre tid.  Vi ses på tok för sällan även fast vi bor i grannkommunerna. Jag blev bjuden på både lunch och middag. Min bror har jobbat som kock i 20 års tid innan han sadlade om till IT-tekniker för två år sedan. I lördags fick jag skink-tortellini till lunch och middagen bestod av färska musslor i vittvinsås och ciabatta, som man doppade i såsen, till förrätt. Riktigt mör och fin örtkryddad kycklingfilé med klyftpotatis och sås till varmrätt. Jättemumsigt var alltihopa.    


Min svägerska Gabriella har nyligen blivit hemförsäljare av klädmärket "Me and I". Hon hade bjudit in mig till sin första visning som mentalt stöd. Totalt var vi sex tjejer som kom. Jag hade inte planerat att köpa något för jag trodde bara att hon sålde barnkläder. Men det visade sig att dom även hade kläder för mammorna oxå. Kvalitén på kläderna var underbara och allt som jag provade satt riktigt bra. Så det bidde att jag köpte en klänning och ett par vita knickers som jag kan ha i sommar. Så här såg klänningen ut:


  


   


Kram Jenny





Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards