Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Flow!

Av Jenny - 13 oktober 2009 11:00


Jag befinner mig i flow just nu. Skrattande Känner mig så tillfreds med tillvaron. En underbar känsla. Känns som om jag har vingar och skulle kunna flyga. Vill ta hela världen i famn. Det känns som att jag har massor att ge. Livet går ju upp och ner hela tiden. Rätt var det är ramlar man ner några pinnhål, ner i en sån där svacka igen. Men den tiden den sorgen. Jag ser till att njuta av nuet istället. Tungan ute 


Känslan jag har påminner om den som man får när man är nykär. Men jag är inte nykär och har ingen pojkvän. Jag är bara lycklig ändå. Endorfin-Jenny, det är jag det. Flört


Jag ska hitta på så mycket skoj framöver! Skrattande Inte denna helg, men helgen därpå ska jag åka till Hudiksvall och delta i en dansmara på fredagen och lördagen. Många av mina vänner ska dit oxå. Det ser jag verkligen fram emot!


Sen torsdagen den 5 november har jag tagit ledigt och ska flyga upp till Skellefteå. Ska hälsa på en dansvän där uppe i fyra dygn. Jag har knappt varit så långt norrut i vårt land förut.. Det är fint där uppe. Ska ta med mig kameran och fota. Vi ska troligtvis åka och dansa två av kvällarna. Kuligt!


Helgen därpå är jag bjuden på en tjejhelg i Västerås hos en go tjej som heter Marie. Ska bli trevligt att umgås med enbart tjejer. Kan tänka mig att det blir en del fnittrande och en del killsnack. Tungan ute


Och som inte detta vore nog så ska jag, mamma och hennes väninna gå på Tyrol på Gröna Lund i november och se After Dark med Christer Lindarw och Babbsan.  


På jobbet går det bra! Jag trivs riktigt bra numera. Har kommit in i arbetsuppgifterna och blivit mer och mer rutinerad. Jag kommer mycket bra överens med min receptionistkollega. Hoppas att jag kan få stanna kvar på detta ställe länge.


Jag klarade mig från att bli uppsagd förra veckan. Cool Jag nämnde ju tidigare att mitt bemanningsföretag lagt in om ett varsel. Jag fick i torsdags veta att jag får stanna kvar även denna gång. *pustar ut* Glad


Igår var jag till tandläkaren. Har inte varit där på två år och var rädd att tandis kanske skulle finna några hål som skulle bli kostsamma att laga. Men nädå, jag hade inga hål och både tandkött och gaddar såg bra ut. YES!!


Ja, jag är verkligen inne i ett flow just nu. Jag är så glad!!! Jippey-jey! *fniss*


Ta hand om er där ute i cyberrymden. Kyss


Kramisar från Jenny!



 
 
Ingen bild

Patrik

13 oktober 2009 12:27

Trevligt !
Jag känner detsamma. Skönt när det balans i tillvaron. Man får spara denna känsla till den dag som inte balans råder.
Du verkar ha späckade helger framöver.

Njut vidare av tillvaron, för det ska jag göra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 3 juni 2014 20:48

Hellou!   Nu har Erik hunnit bli 15 månader och jag mår toppen! Har gått ner alla 18 gravkilon plus några extra kilon och alla fysiska och psykiska besvär är borta. Jippey!   Erik väger 12 kg och är 80 cm lång. Världens snällaste unge är han....

Av Jenny - 8 mars 2014 08:23

Hej!   Nu har Erik fyllt ett år! Stora killen kan inte gå själv ännu, men det är nog bara en tidsfråga innan han släpper taget och stapplar iväg på egen hand.   Han säger två ord: "den" och "där". Allting ska pekas på och så säger han den nä...

Av Jenny - 23 januari 2014 19:30

Hej!   Snart, om 22 dagar rättare bestämt, kommer min älskade son att fylla ett år. Ett år har gått sen mitt liv förändrades totalt och jag blev mamma. Det var jättetungt i början eftersom jag drabbades av förlossningsdepression. Idag hittade jag...

Av Jenny - 5 december 2013 10:35

Morsning korsning!   Holy macaroni vad snabbt tiden går och vad fort lillskrutten utvecklas. Ja, jag vet att jag skrev det även i mitt förra inlägg men så är det verkligen. Nästa vecka fyller min lille pojke tio månader. Han har upptäckt att geno...

Av Jenny - 23 november 2013 16:51

Hellou!   Jag är ensam hemma just nu. Är tyvärr förkyld och har nackspärr. Även om det finns en del städande som jag skulle behöva göra, så är det bara att strunta i det och sitta ner och ta det lugnt. Klarar ju inte av att göra något när huvudet...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards