Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Dejtandets spännande tid..

Av Jenny - 12 mars 2010 13:45


Hej svejs!


Jag börjar att få lite vårryck i lilltårna tror jag bestämt. Lite ryck i tårna och lite pirr i kroppen.. Det måste ju innebär att våren är på gång!? Hehe..


Vad har hänt på sistone? Jo, jag och Mia har bokat en Greklandsresa! Vi ska åka iväg till ön Skiathos måndagen den 31 maj. På den ön spelades flera av scenerna till filmen Mamma Mia in. Vi föll för den ön eftersom den verkar erbjuda lite utav varje. Bra shopping, bra nöjen, bra stränder, bra sevärdheter och fin natur. Det låter väl som en kanon-ö, eller hur? Jag behöver inte ens nämna att jag längtar till den 31 maj. För det förstår ni säkert iallafall.


På dejtingfronten går det riktigt bra måste jag erkänna. Redan första dagen som jag gick med i en dejtingsite, så fick jag ett mail skickat till mig från en kille som bor på samma ort som mig. Han heter Jörgen och är fem år äldre än mig. Vi har nu träffats fem gånger och han verkar vara en riktigt fin man. Vi har varit på restaurang tillsammans, bowlat, gått två långpromenader.. Jag har blivit bjuden på oxfilé-middag hos honom i hans stora villa som han har byggt själv. Huset ligger på en stor tomt med lantligt läge. Där skulle jag kunna tänka mig att bo. Jag har ju länge drömt om ett hus på landet som ni vet. Huset är färdigbyggt i princip, men oinrett. Av en ren händelse älskar jag att inreda.. *smile* *vissel*


Hihi, ja vi får se hur det går med mig och Jörgen. Vi fortsätter att lära känna varandra.. I tisdags budade han blommor till mig på jobbet. Hur gulligt som helst! Jag har aldrig fått budade blommor förut. Denna vecka har Jörgen befunnit sig i Loftsdalen på semester. Tänk att han budade blommor därifrån. Jag blev så överraskad när blombudet kom med blommorna till mig på jobbet. Här är ett foto på blommorna:

  


Idag skickade han ett sms med ett härligt foto på skidbacken som badade i solskenet. Han skrev att solen strålar ikapp med mitt leende. Hihi, vilken romantiker.


Imorgon kommer han hem och på söndag ska vi ha en heldag tillsammans.


Mitt nuvarande jobbuppdrag börjar sakta men säkert gå mot sitt slut.. Väldigt tråkigt eftersom jag trivs så bra.. Det rör sig nog bara om några veckor nu innan det tar slut.  


Kramar från mig!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 3 juni 2014 20:48

Hellou!   Nu har Erik hunnit bli 15 månader och jag mår toppen! Har gått ner alla 18 gravkilon plus några extra kilon och alla fysiska och psykiska besvär är borta. Jippey!   Erik väger 12 kg och är 80 cm lång. Världens snällaste unge är han....

Av Jenny - 8 mars 2014 08:23

Hej!   Nu har Erik fyllt ett år! Stora killen kan inte gå själv ännu, men det är nog bara en tidsfråga innan han släpper taget och stapplar iväg på egen hand.   Han säger två ord: "den" och "där". Allting ska pekas på och så säger han den nä...

Av Jenny - 23 januari 2014 19:30

Hej!   Snart, om 22 dagar rättare bestämt, kommer min älskade son att fylla ett år. Ett år har gått sen mitt liv förändrades totalt och jag blev mamma. Det var jättetungt i början eftersom jag drabbades av förlossningsdepression. Idag hittade jag...

Av Jenny - 5 december 2013 10:35

Morsning korsning!   Holy macaroni vad snabbt tiden går och vad fort lillskrutten utvecklas. Ja, jag vet att jag skrev det även i mitt förra inlägg men så är det verkligen. Nästa vecka fyller min lille pojke tio månader. Han har upptäckt att geno...

Av Jenny - 23 november 2013 16:51

Hellou!   Jag är ensam hemma just nu. Är tyvärr förkyld och har nackspärr. Även om det finns en del städande som jag skulle behöva göra, så är det bara att strunta i det och sitta ner och ta det lugnt. Klarar ju inte av att göra något när huvudet...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards