Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Jenny - 11 februari 2010 18:46


Ikväll bestod min middag av stekt laxfilé med wokade thai-grönsaker. Jag är verkligen förtjust i lax i alla dess former.


    


Nu ska jag skynda mig ner till tvättstugan och hänga tvätt och sedan bär det av ut på en kvällspromenad.


Tjingeling på er!



Av Jenny - 11 februari 2010 16:15


Hepp! Hepp!


Imorgon är det fredag igen. Helt otroligt, det känns som om veckorna bara består av måndagar och fredagar.   Jag har kommit fram till att jag tycker att fredag är veckans bästa dag! Det spelar ingen roll att man jobbar den dagen. Redan när jag vaknar på fredagsmorgonen är det så otroligt mycket lättare att komma upp ur sängen. Man har hela långa helgen framför sig. Lovely!   


Kan ni fatta vilken snäll och givmild bonusfarmor jag har?! Igår när jag pratade med henne i telefonen så berättade hon för mig att hon ville ge mig en ny kamera! Oj, vad snällt tycker jag. Men när jag nu köper en ny kamera så får jag absolut inte släppa den ifrån mig. Folk går ju helt uppenbarligen inte att lita på, då jag vid det här laget har blivit av med tre kameror!! Dessa jäkla tjuvar.. Grrr!   


Häromdagen gick jag med i min första dejtingsite. Hade inget speciellt för mig på jobbet, så jag valde ut en sida och "reggade" mig. Ujuj, vad många frågor man var tvungen att besvara. Det är bara för att man ska kunna få en humm om vem man passar ihop med.. Har redan fått en hel del förfrågningar från killarna. En bor till och med i samma kommun som mig. Intressant... Vi får väl se hur det går.   


Idag har jag haft mailkorrespondens med receptionisten på det där stora skivbolaget som jag har varit uthyrd till tidigare. Jag skrev att jag tyckte att det var tråkigt att jag redan var uthyrd till ett företag och att jag således inte kan ställa upp och hjälpa dom nu när hon ska iväg på Karibien-kryssning. Hon skrev tebax att hon oxå tyckte att det var trist och att hon hoppades att jag var tillgänglig när det är semesterdax nästa gång. Det hoppas jag mä!   


Kram!




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards