Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jenny - 3 december 2008 16:25


Har det lugnt i receptionen idag. Sitter och bläddrar i en skvallerblaska. Men nu kommer tårarna i ögonen på mig. En kändis har varit tvungen att avliva sin hund som var dålig. När husse och matte kom hem var hunden så dålig så den fick släpa sig fram för att kunna hälsa på dom. Hundar är verkligen speciella djur. Tänk att den försökte hälsa på dom även fast den hade så ont.. Hela sista natten innan hunden skulle avlivas låg han i sin husses famn. Nästa morgon tog dom en avskedspromenad på stranden. Hunden försökte glädja dom genom att spela frisk. Han sprang före dom, men säckade ihop efter några meter. Då verkade det som att han skämdes..


Åh vad ledsamt! Jag får verkligen kämpa för att inte börja gråta. Det skulle ju inte se så bra ut..


Stackars hund! Men nu behöver den inte lida mer..



Av Jenny - 3 december 2008 13:19


Är bara tvungen att lägga in denna fyndiga nyhet som jag hittade på www.dansmaffian.se . :-D


"Scientists have finally discovered whats wrong with the human brain.

On the left side there is nothing right

and on the right side there is nothing left."


Ha ha ha!


En onsdagskram från mig till dig. :-)



Av Jenny - 3 december 2008 09:33


Godmorgon!


Har ont i halsen idag och är hostig.. Lite jobbigt, men jag är iallafall på jobbet. Hoppas att det inte blir värre. Många av mina vänner är hemma och är totaldäckade.. Det är förkylningstider just nu. Men så är det ju varje år vid den här tiden.


Jag har hittat en trevlig och spännande blogg som handlar om pyssel och där man kan få tips på hur man kan skapa fina saker till hemmet. Gå gärna in här och läs: http://blomsterverkstad.blogspot.com/ Jag blir väldigt sugen på att sätta igång med både det ena och andra! :-P Kul!


Jag är ju pälsdjursallergiker - tyvärr. Man kanske skulle satsa på akvariefiskar istället? Ett sånt här akvarium måste jag bara skaffa till mitt badrum. Snyggt va? Haha! Tur att cisternen inte töms på vatten och fiskar när man spolar, utan att dom behållarna är separerade från varandra! :-P



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards