Alla inlägg den 16 december 2008

Av Jenny - 16 december 2008 20:45


Hej hej..


Jag är en tröttis ikväll. Har bara sovit fyra timmar inatt. Har just tagit mig ett varmt skönt bad, sedan krupit upp i soffan och brett ut en pläd i knät. Mumsar på några av mina egenbakade vita julkakor och dricker varm fullkornsvälling. Jag är tokig i fullkornsvälling. Och nej, det är inte bara barn som dricker välling. Välling är nyttigt vettja. Det finns så kallad frukost-välling som passar vuxna oxå. Mums mums! Jag dricker varken kaffe eller te, så då är välling gott om jag vill ha något varmt att dricka. :-D


Idag fick jag ett jobbuppdrag. Jag hoppade in för en tjej som var hemma för vård av barn. Tydligen blev barnet fort friskt eller så kanske pappan stannar hemma istället, för imorgon kommer hon som jag ersatte tillbaka. Hoppas att jag inte får något nytt uppdrag imorgon. Det känns som att jag just nu har tappat arbetslusten och bara inväntar julledigheten. Min chef berättade att dom inte alls får in många ordrar från kunderna just nu. Företagen håller väl igen på utgifterna och försöker undvika att lägga pengar på konsulter kan jag tänka..


Har just fått reda på att dansbandet Jannez fick sista finalplatsen i Dansbandskampen. Tittarna röstade fram dom. Jag hade gärna sett att Zlips fick platsen, men Jannez är ju ändå okej. Jag har dansat till dom många gånger under årens lopp.


Kvinnor känner sig sexigast vid 34 års ålder. Aha, där ser man. Detta enligt en ny studie som har gjorts (källa: Aftonbladet). Det stod även att kvinnor njuter mest av sex i medelåldern. Oj oj oj! Detta bådar gott. *smile* Om fyra år kommer jag att känna mig såå sexig. Hm, jag kan känna mig sexig redan nu.. Mycket tack vare all uppskattning jag får av mannen jag umgås med. Jag känner mig fin inför honom. Sex är helt underbart, med rätt man. Om jag njuter så mycket av sex som jag gör nu, hur ska det då inte kännas när jag kommer upp i medelåldern om man ser till undersökningen som gjordes? *smile* Hehe, I´m looking forward to it. :-P


Nu ska jag se på Mr Bodyguard himself - Kevin Costner. Det var länge sen jag såg den filmen. Jag älskar kärleksfilmer. Och jag tycker att det är spännande med psykopater oxå. Den här filmen innehåller både en psykopat och kärlek..


Kram och godnatt!




     

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards