Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Jag behöver smakråd..

Av Jenny - 13 december 2008 00:40


För några månader sedan bad jag er, mina läsare, om smakråd. Jag undrade vilka glasögon jag passade bäst i. Tyvärr kändes inte någon av dom rätt till hundra procent så det blev aldrig av att jag köpte några då. Jag är närsynt och använder mest linser, men skulle vilja ha ett par glasögon som jag kan använda som variation. Idag när jag var nere i centrum hittade jag ett par som kanske inte är så pjåkiga? Har lånat hem bågarna tills på måndag. Min mamma tycker att jag passar bra i dom, medans en killkompis till mig tycker att dom ser tantiga ut.. Hm, vad svårt! Jag kan inte bestämma mig..


Jag skulle bli glad om du som läser detta vill skriva en kommentar vad du tycker. Passar jag i dessa glasögon?



 
 
mia

mia

13 december 2008 01:12

Du ser liksom trevlig ut i dem, behåll dem =)

http://glamourdollan.blogg.se

 
Linda

Linda

13 december 2008 01:40

Tycker dom var helt ok. Passade dej. :)

http://www.thelifeoflinda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Patrik

13 december 2008 11:54

Tittade tillbaka på de förra alternativen (från september) och det är fortfarande nr 2 som är min favvo, men nr 3 blev också omröstad med tanke på att det är modernt m markerade glasögon.
De markerar ansiktet en hel del men om det är avsikten är det OK. Annars finns ju "köp 2 betala för 1 " och då kan du ju välja en diskret och en markerad variant.

 
Ingen bild

Jenny "Ladyhawke"

13 december 2008 18:26

Ska jag berätta en hemlis, Patrik? Glasögon nr 2 från september är faktiskt mina gamla glasögon som jag har haft i säkert 6-7 år. Jag funderar på om jag ska behålla dom och bara byta glaset i dom (min syn har förändrats lite), eller om jag ska variera mig och köpa några lite mer annorlunda? Jag har presentkort hos min optiker här hemma. Dom har inget "köp 2 betala för 1"-erbjudande, tyvärr.. Stön, vad det ska vara svårt att bestämma sig.. :-I

 
Ingen bild

Patrik

14 december 2008 10:08

Hehe ...tyckte väl det var något bekant med nr 2. Byter du glaset i dem så har du "samma utseende" men de ovan kanske är modernare. Du får fråga mer folk i din omgivning, på jobbet etc..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 3 juni 2014 20:48

Hellou!   Nu har Erik hunnit bli 15 månader och jag mår toppen! Har gått ner alla 18 gravkilon plus några extra kilon och alla fysiska och psykiska besvär är borta. Jippey!   Erik väger 12 kg och är 80 cm lång. Världens snällaste unge är han....

Av Jenny - 8 mars 2014 08:23

Hej!   Nu har Erik fyllt ett år! Stora killen kan inte gå själv ännu, men det är nog bara en tidsfråga innan han släpper taget och stapplar iväg på egen hand.   Han säger två ord: "den" och "där". Allting ska pekas på och så säger han den nä...

Av Jenny - 23 januari 2014 19:30

Hej!   Snart, om 22 dagar rättare bestämt, kommer min älskade son att fylla ett år. Ett år har gått sen mitt liv förändrades totalt och jag blev mamma. Det var jättetungt i början eftersom jag drabbades av förlossningsdepression. Idag hittade jag...

Av Jenny - 5 december 2013 10:35

Morsning korsning!   Holy macaroni vad snabbt tiden går och vad fort lillskrutten utvecklas. Ja, jag vet att jag skrev det även i mitt förra inlägg men så är det verkligen. Nästa vecka fyller min lille pojke tio månader. Han har upptäckt att geno...

Av Jenny - 23 november 2013 16:51

Hellou!   Jag är ensam hemma just nu. Är tyvärr förkyld och har nackspärr. Även om det finns en del städande som jag skulle behöva göra, så är det bara att strunta i det och sitta ner och ta det lugnt. Klarar ju inte av att göra något när huvudet...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards