Alla inlägg den 23 november 2009

Av Jenny - 23 november 2009 22:30


Idag har jag jobbat ensam i receptionen. Det har gått riktigt bra! Min kollega var ledig. Måndagar brukar vara den stressigaste veckodagen, men som tur var var det lite lugnare denna måndag. Skrattande


Kom hem från jobbet... och somnade som en stock i soffan! Sov i 1,5 timme! My god, vad trött jag var. Förvånad Jag har inte varit riktigt kry dom senaste dagarna. Var hemma från arbetet i torsdags och fredags. Det kanske var sviterna från den sjukan som tog ut sin rätt när jag kom hem idag? När jag vaknade var jag riktigt frusen. Fick sätta på mig två fleecetröjor ovanpå varandra, brrr! Efter att jag ätit en sen middag kl 20 begav jag mig iväg till Ica. Behövde pålägg m.m Jag passade på att köpa lite julblommor/växter. Glad


    


Igår efter att jag hade städat hemma passade jag på att ta några kort på mitt lilla hem. Jag kommer inte ihåg om jag har lagt in några foton på min lägenhet förut i bloggen? Det har jag kanske.. Inte lätt att komma ihåg eftersom jag har skrivit närmare 350 inlägg.. Men här är iallafall fotona jag tog igår! Skrattande 







   


 


Jag trivs bra i min lägenhet. Den duger åt lilla mig. Glad Det är en hyresrätt, så det är ingen idé att renovera den.. Även fast jag älskar att renovera.


Over and out för denna gången. Nu är det bingen som gäller.. Tungan ute


Kram kram kram!


               

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards