Alla inlägg den 3 april 2009

Av Jenny - 3 april 2009 23:10


Byter till ett profilkort där jag ser lite gladare ut. ;-)


Plats: Ölandsveckan år 2008

Fotograf: Micke


Kramzingar J

Av Jenny - 3 april 2009 19:06


Idag har jag en humörsvängardag.. Fast tyvärr mest åt det negativa hållet. Tror till viss del att det beror på att jag har varit sjuk så länge nu.. Jag är ostimulerad och känner mig ensam. Det är jobbigt att inte orka göra någonting. Tycker faktiskt ganska synd om mig själv. Orkar inte vara den där positiva glada tjejen som jag egentligen är. Vädret har varit underbart ute, soligt och varmt. Men jag har inte orkat gå någon promenad tyvärr. Och inte kunde jag sitta på balkongen för en gubbe satt och hostade och harklade sig hela tiden på en balkong i närheten. Det var inget rofyllt att sitta ute då.


Var egentligen inte i form igår, men tog Alvedon och energidricka och begav mig till dansen på ren envishet. Jag hade sett fram emot den här dansen. Åt deras goda buffé (mums!) och stod bredvid dansgolvet och tittade på ett tag medans dansparen virvlade förbi. Mina vänner fick tyvärr inga kramar av mig för jag ville inte smitta dom. Jag önskade att jag kunde ha dansat för det ryckte i fötterna på mig. Men det blev till att se på ett litet tag och ta kort. Och vilka kort jag fick till sen då! *skratt* Jag tar tillbaka alla tankar på att jag skulle vara en duktig fotograf. ;-) *skäms*   Titta bara på dessa kort:


 







Mouna är smal egentligen, men här ser hon höggravid ut!





Ähum.. Vad säger man? *rodnar* Det är ju nästan en prestation i sig att ha lyckas ta så osmickrande kort. Ujuj! :-o


Nä, det går inge´ bra för mig just nu. Var i förmiddags till en sportaffär där jag bor. Dom började rea ut hela sitt sortiment idag till jättebra priser. Kom in i affären, det var kö genom hela affären till kassan! Gick runt lite och kollade, men eftersom jag inte var frisk höll jag nästan på att tuppa av efter ett tag. Var egentligen för sjuk för att gå i någon affär tydligen.. Men det var ju rea....! :-P Gick därifrån utan att ha köpt något.


Något positivt har dock hänt idag. Jag har fått krya-på-mig-blommor. Jag köpte dom till mig själv. :-) Dom kan jag njuta av i helgen här hemma.



Nu ska jag se på Madagaskar 2 som jag har hyrt idag. Den hade dvd-premiär första april. Det ska bli kul att se den filmen. Älskar animerade filmer! :-)


Kram från lilla mig

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards