Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Jenny - 21 juli 2009 21:41


Ujujuj, vad det händer grejor nu!! I söndags kväll kom jag hem efter en veckas semester med dans i Malung. Toppen-kul vecka som jag skriver mer om senare.. :-)


Igår pajjade bilen. :-( Två tändspolar var kaputt. Bilen befinner sig just nu på verkstan. Ska hämta den imorgon. 


Ikväll har jag varit på bio och sett The Proposal med Sandra Bullock! Den var mycket bra tycker jag. En film i riktig Jenny-anda. ;-) Efter att ha sett den filmen blir jag bara ännu mer sugen på att flytta ut på landet. *ler drömmande* Filmen får fyra colaburkar av fem möjliga. Klart sevärd och underhållande!


Jag har fyndat två billiga och riktigt fina klänningar idag! Jag är såå glad över dom! :-D Dessa två klänningar tänkte jag inviga inom en snar framtid. Jag ska nämligen iväg till Dalarna igen imorgon. Jag ska hälsa på min vän Micke i Mora. Gissa vad jag ska göra tre kvällar på raken? Jo, just det, jag ska dansa! Min tredje och sista semestervecka går även den i dansens tecken. Hur gör-skoj som helst! Man kan tro att jag skulle vara danstrött efter dessa två dansveckor, men icke! Faktum är att jag har dansat bort fyra kilo! Dom saknar jag inte.. *smile*


Här är dom två nya klänningarna. Vad tycker ni?

 



Nu ska jag börja packa igen!


Jag skriver mer när min semester är slut. På måndag börjar allvaret igen. Jag har fått jobbuppdrag i fyra veckor framåt..


Take care everyone!


Danskramar från Jenny :-D





Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards