Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Jenny - 26 juli 2009 14:13


Jag är så otroligt sprudlande lycklig och glad över mina tre underbara semesterveckor! Känslan jag upplever kan liknas med att vara förälskad och nykär.


Jag är förälskad i alla fina människor som jag har träffat på sistone. *fniss* Dessa veckor har varit fullproppade med gemenskap, en massa leenden i samförstånd, uppsluppna skratt, uppskattande blickar, fantastiska miljöer, omtänksamhet, närhet i form av goa kramar, avslappnande massage och myspysiga danser. Jag blir alldeles varm inombords när jag tänker tillbaka.. Vad vore man utan vänner och närhet? Är så tacksam över allting så ni kan inte ana. :-D


Semestrarna har även fyllts med medryckande musik - både fartiga gladlåtar och lugna rofyllda gos-ballader. I väntan på att jag ska få ork att skriva mer om mina två senaste semesterveckor, vill jag med denna fina sång tacka alla godingar som förgyllt min tillvaro på sista tiden. Denna sång sjöng vi vid flera tillfällen under Ölandsveckan, både på stranden och vid campingstugorna..


Må så gott!

    

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards