Direktlänk till inlägg 22 september 2009

En liten svacka..

Av Jenny - 22 september 2009 20:47


Hej vänner!


Ni vet att jag har skrivit att jag har mått toppen en längre tid och att jag har varit med om en massa roligt. Det har jag verkligen! Helt underbart har det varit. Skrattande


Men så nu har jag kommit in i en liten svacka känns det som.. Jag har fått ett nytt jobbuppdrag som startar imorgon. Detta uppdrag kan komma att vara i flera månader. Jag borde ju egentligen vara glad över det. Många av mina vänner har gratulerat mig till det nya uppdraget. Jätte-gulligt av dom. KyssGlad Det tråkiga är att det kändes inte riktigt bra när jag var på intervjuen.. Företaget/receptionen kändes opersonlig och strikt.. Hm, jag hoppas att jag får en annan uppfattning när jag börjar imorgon. Det är så viktigt att man trivs på jobbet. Det var ju roligt iallafall att dom två kvinnor som intervjuade mig bestämde sig redan under intervjuen för att anlita mig. Det tar jag som en komplimang. Det är roligt att jag tydligen gör ett gott intryck. Glad Måtte jag nu bara trivas där... Det största företaget hittills bland mina uppdrag. Ca 400 anställda på just denna arbetsplats med både produktion, utveckling, sälj- och administrativa avdelningar på samma ställe. Detta företag är världsledande inom just sitt område och har kontor runtom i världen. Det kommer med andra ord oxå innebära att jag får snacka en hel del engelska. Det borde gå bra. Jag berättar mer sen om hur det går..


Sen är det en annan sak som jag går och grubblar på. Känner dock att jag inte vill ta upp det här. Behåller det för mig själv..


Här är en fin låt som jag vill dela med er. En ballad med mycket känsla. Känner mig lite ensam måste jag erkänna. Hoppas att jag känner mig mer uppåt imorgon.. Godnatt allihopa så småningom. Kyss


   


 
 
Ingen bild

Patrik

23 september 2009 13:06

Livet är en berg-o dalbana och det gäller att ta vara på topparna och använda dem i svackorna.
Viktigt är också med ett bra socialt kontakt/skyddsnät som man kan använda vid behov.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 3 juni 2014 20:48

Hellou!   Nu har Erik hunnit bli 15 månader och jag mår toppen! Har gått ner alla 18 gravkilon plus några extra kilon och alla fysiska och psykiska besvär är borta. Jippey!   Erik väger 12 kg och är 80 cm lång. Världens snällaste unge är han....

Av Jenny - 8 mars 2014 08:23

Hej!   Nu har Erik fyllt ett år! Stora killen kan inte gå själv ännu, men det är nog bara en tidsfråga innan han släpper taget och stapplar iväg på egen hand.   Han säger två ord: "den" och "där". Allting ska pekas på och så säger han den nä...

Av Jenny - 23 januari 2014 19:30

Hej!   Snart, om 22 dagar rättare bestämt, kommer min älskade son att fylla ett år. Ett år har gått sen mitt liv förändrades totalt och jag blev mamma. Det var jättetungt i början eftersom jag drabbades av förlossningsdepression. Idag hittade jag...

Av Jenny - 5 december 2013 10:35

Morsning korsning!   Holy macaroni vad snabbt tiden går och vad fort lillskrutten utvecklas. Ja, jag vet att jag skrev det även i mitt förra inlägg men så är det verkligen. Nästa vecka fyller min lille pojke tio månader. Han har upptäckt att geno...

Av Jenny - 23 november 2013 16:51

Hellou!   Jag är ensam hemma just nu. Är tyvärr förkyld och har nackspärr. Även om det finns en del städande som jag skulle behöva göra, så är det bara att strunta i det och sitta ner och ta det lugnt. Klarar ju inte av att göra något när huvudet...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards