Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Har skaffat mig en gästbok!

Av Jenny - 29 september 2009 15:59


Hejsan!


Nu har jag skaffat mig en gästbok till min blogg! Skrattande Ni får jättegärna lämna ett avtryck i den. Tungan ute Min gästbok hittar ni längst ner i den högra spalten/kolumnen.


Det känns som om hösten är här.. Min kollega var tvungen att skrapa is från bilrutorna imorse och här och där dekoreras vägarna med färgglada lövhögar. Dagarna blir allt kortare och man får klä på sig mer och mer kläder när man ska ut och promenera. Det stora mörkret invaderar vårt land.


Hösten är mysandets tid tycker jag! Glad Jag tänder gärna ljus i lägenheten och kurar in mig i en go pläd framför tvn med något gott att äta till. Skulle gärna haft sällskap under filten. Men så länge sällskapet fattas, så håller datorn mig sällskap. I den har jag alla mina vänner. Flört 


På sistone har jag oxå skaffat mig kossor, grisar, höns och bebis-elefanter. Haha! Just det, ni läste rätt. Nu kanske ni har lite svårt att se framför er hur jag skulle få plats med alla dessa djur i min 70 kvm stora lägenhet? Förstår det. Men dessa djur finns bara i min dator serrni. Har joinat spelet FarmVille på Facebook. Det är ett spel som man ganska lätt kan bli beroende av har jag märkt. Troligen är det väl nyhetens behag. Hihi, känner mig riktigt barnslig som sitter där och spelar farmar-spel. Men det är ganska tokroligt faktiskt. Skrattande


Nu ska jag iväg och träffa Sissi! Vi ska ut på en shoppingtur. Det ska bli roligt!!


Kram från Jenny!


Ps. Glöm inte att skriva i min gästbok. *smile* Ds.

 
 
Ingen bild

Patrik

6 oktober 2009 16:05

Gästboken är kommenterad och jag hoppas din andra läsare sätter en signering i denna.
Skrapa rutorna - ja det fick jag inviga i fredags på Y. innan man åkte hem. Har lagt i isskrapan i bilen nu. Värre var det i fredags då vi fick stå o puttra på tomgång en stund.
Jag har inte satt mig in i FB-spelen. Detta lämnar jag till andra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 3 juni 2014 20:48

Hellou!   Nu har Erik hunnit bli 15 månader och jag mår toppen! Har gått ner alla 18 gravkilon plus några extra kilon och alla fysiska och psykiska besvär är borta. Jippey!   Erik väger 12 kg och är 80 cm lång. Världens snällaste unge är han....

Av Jenny - 8 mars 2014 08:23

Hej!   Nu har Erik fyllt ett år! Stora killen kan inte gå själv ännu, men det är nog bara en tidsfråga innan han släpper taget och stapplar iväg på egen hand.   Han säger två ord: "den" och "där". Allting ska pekas på och så säger han den nä...

Av Jenny - 23 januari 2014 19:30

Hej!   Snart, om 22 dagar rättare bestämt, kommer min älskade son att fylla ett år. Ett år har gått sen mitt liv förändrades totalt och jag blev mamma. Det var jättetungt i början eftersom jag drabbades av förlossningsdepression. Idag hittade jag...

Av Jenny - 5 december 2013 10:35

Morsning korsning!   Holy macaroni vad snabbt tiden går och vad fort lillskrutten utvecklas. Ja, jag vet att jag skrev det även i mitt förra inlägg men så är det verkligen. Nästa vecka fyller min lille pojke tio månader. Han har upptäckt att geno...

Av Jenny - 23 november 2013 16:51

Hellou!   Jag är ensam hemma just nu. Är tyvärr förkyld och har nackspärr. Även om det finns en del städande som jag skulle behöva göra, så är det bara att strunta i det och sitta ner och ta det lugnt. Klarar ju inte av att göra något när huvudet...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards