Direktlänk till inlägg 25 november 2009

En liten fräck historia

Av Jenny - 25 november 2009 08:19



George Bush fick en hjärtattack och dog varvid han kom till helvetets port. Där stod Djävulen och väntade på honom. Djävulen hälsade honom välkommen och sade:


"Jag har ett litet problem! Du finns med på min lista men jag har lite ont om plats här inne. Eftersom du definitivt hör hemma här så har jag ett förslag. Jag har tre personer som inte riktigt platsar lika bra som du, här i helvetet. Jag tänkte faktiskt låta en av de tre gå och låta dig ta deras plats. Jag ska till och med låta dig bestämma vem som kan gå så du kan ta dennes plats."


Med tanke på läget han befann sig i så tyckte George det lät ganska bra och gick med på Djävulens förslag. Dom gick in i Helvetet och Djävulen öppnade dörren till det första rummet. Där inne fanns Richard Nixon och en stor swimmingpool. Nixon dök, gång på gång på gång, och efter varje dyk kom han upp till ytan tomhänt, ty detta var hans öde i Helvetet.


"Nja...", sa George. "Jag tror inte detta är något för mig. Jag är inte så bra på att simma så jag kommer nog inte riktigt orka med detta dag efter dag. Djävulen nickade förstående och ledde George till det andra rummet. Där inne satt Tony Blair med en slägga, omgiven av stora stenblock. Det enda han gjorde var att svinga sin slägga, gång på gång på gång.


"Nej, jag har problem med en axel. "Skulle jag krossa sten hela dagarna skulle jag ständigt ha en fruktansvärd smärta i min axel, sa George. Djävulen ledde då George till det tredje rummet och öppnade dörren. George häpnade över det han såg, för där inne låg Bill Clinton naken på rygg med händer och fötter fastkedjade vid golvet. Böjd över honom satt Monica Lewinsky och gjorde det som hon gör bäst.


George sken upp, nickade ivrigt och sade, "Jepp, det här tror jag nog att jag kan stå ut med".


Djävulen log och sade :
"OK Monica, du kan gå!"


  



 
 
runebnilsson

runebnilsson

5 januari 2010 12:12

Hej!
Det var en ovanligt bra fräckis. Jag har aldrig tagit kontakt på webben. Jag är precis olik dig 75 år och har flera barn som jag försöker att bli bekant med igen efter min skilsmässa. Jag har plågats mycket av alla mina misstag men jag har lärt mig att inte hata någon. Alla gör sitt bästa. Jag har nyss sabbat en relation med en mycket yngre kvinna så dår minst 30 år yngre som jag tyckte passade mig precis fast det var ett misstag. Hon "dumpade" mig så jag skulle ha gråtit om jag hade haft någre tårar kvar. Men jag har tröstat mig med lite porr. Men den är ju så trist så man blir så trött. Jag har ingen TV så datorn är min virtuella kontakt med världen. Och det finns ingen som förstår mig. Fast det är nog jag som är för envis. Det är kul att skriva. Jag har två akademiska examina men min farsa var brädgårdsarbetare och min morsa misshandlade mig hon var så djävla arg på farsan så hon hade tur som hade mig.
Roligt att du finns så att jag fick preta av mig en del. I dag är jag faktiskt ganska sympatisk fast förr var jag alltid rädd och skulle aldrig vågat skriva något på din blogg.
Tack för att du finns och allt gott till dig. En ny kärlek också!
Hälsningar Rune

http://runebnilsson.livskonsultrunebnilsson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 3 juni 2014 20:48

Hellou!   Nu har Erik hunnit bli 15 månader och jag mår toppen! Har gått ner alla 18 gravkilon plus några extra kilon och alla fysiska och psykiska besvär är borta. Jippey!   Erik väger 12 kg och är 80 cm lång. Världens snällaste unge är han....

Av Jenny - 8 mars 2014 08:23

Hej!   Nu har Erik fyllt ett år! Stora killen kan inte gå själv ännu, men det är nog bara en tidsfråga innan han släpper taget och stapplar iväg på egen hand.   Han säger två ord: "den" och "där". Allting ska pekas på och så säger han den nä...

Av Jenny - 23 januari 2014 19:30

Hej!   Snart, om 22 dagar rättare bestämt, kommer min älskade son att fylla ett år. Ett år har gått sen mitt liv förändrades totalt och jag blev mamma. Det var jättetungt i början eftersom jag drabbades av förlossningsdepression. Idag hittade jag...

Av Jenny - 5 december 2013 10:35

Morsning korsning!   Holy macaroni vad snabbt tiden går och vad fort lillskrutten utvecklas. Ja, jag vet att jag skrev det även i mitt förra inlägg men så är det verkligen. Nästa vecka fyller min lille pojke tio månader. Han har upptäckt att geno...

Av Jenny - 23 november 2013 16:51

Hellou!   Jag är ensam hemma just nu. Är tyvärr förkyld och har nackspärr. Även om det finns en del städande som jag skulle behöva göra, så är det bara att strunta i det och sitta ner och ta det lugnt. Klarar ju inte av att göra något när huvudet...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards