Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Jenny - 2 mars 2009 22:18


En nybadad Jenny som nu ska krypa ner i sängen önskar alla en god natts sömn.. :-)


Dessa små dansvideos fann jag på www.dansmaffian.se för en stund sen. Vilka dansare säger jag bara! Jag är mållös! Deras lekfullhet på dansgolvet är bara så grym! Mmm, me like a lot! Jag blir glad bara genom att titta på dom. Tänk och kunna dansa så där.. Det vore något det. :-P


Natti natti



Av Jenny - 2 mars 2009 11:18


Snyft.. När jag gick och la mig igår upptäckte jag att min stortånagel hade gått av tvärs över hela nageln på mitten. Har aldrig varit med om det förut. Fattar inte hur det kunde ske? Jag minns inte att jag har slagit i tån eller tappat något på den lille rackaren. Enda klantiga som jag lyckats med är ju att ramla två gånger i pulkabacken igår..


Ringde till sjukvårdsupplysningen och sjuksköterskan där tyckte att jag skulle visa upp min tå för distriktssköterskan. Eventuellt kanske dom skulle behöva dra bort halva nageln. Hua! :-o Det låter inte så skönt, eller hur?


Nu har jag bara 3,5 arbetsdagar kvar här på skivbolaget. På torsdag är sista dagen, sen kommer hon jag vikarierar för tillbaka från sin semester. Imorgon kommer det troligen att komma en känd svensk artist hit. Jag säger inte vilken.. Får hålla er lite på sträckbänken. Tihi! ;-)


Statistik om kroppen:


- det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen


- människans hårstrå kan hålla 3 kg:s vikt


- längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3


- lårbenet är lika hård som cement


- kvinnans hjärta slår snabbare än mannens


- på varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier


- kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen


- vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står


Kvinnor har redan läst färdigt denna info om kroppen.........

Männen tittar fortfarande på sin tumme.. ;-)


Baj baj!







Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards