Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Jenny - 24 mars 2009 21:53


Idag fick jag en chock. Min vän Peter har hastigt gått bort. Han har jobbat med dansbandet Streaplers under tio år. Vi träffades inte så ofta, men jag brukade stå och prata och skoja med honom när jag var och dansade till Streaplers. Han var alltid så snäll och tog hand om mina grejor medans jag dansade. Han brukade ringa mig och prata om allt mellan himmel och jord. Ibland var det svårt att få stopp på honom.. Prata det kunde han. Fasen vad tråkigt att han är död!! 


Han brukade alltid skoja med grabbarna i bandet när dom stod uppe på scenen så att dom började garva och kom av sig ibland. Sista gången jag träffade Peter var på min 30-årsdag på Gröna Lund förra året. Han och jag gick och åt tillsammans. Jag fick en Streaplers-ask med minttabletter av honom i födelsedagspresent.. Jag tror inte att han var mer än runt femtio år. Det kändes sorgligt att ta bort hans nummer från mobiltelefonen ikväll.. Fan vad synd! :-(



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards