Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Jenny - 7 mars 2009 11:06


Nu har man varit duktig igen. :-P Klockan halv tio på lördagsmorgonen infann sig Jenny på Friskis & Svettis-gymmet. Trodde inte att det skulle vara så många morgonpigga människor där, men hej vad jag bedrog mig. Det är uppenbarligen inte bara jag som satsar på att komma i form till sommaren!


Träffade på min gamla klasskamrat Line från gymnasiet. Hon var där med sin dotter. Line såg riktigt spänstig ut. Hon var smalare än när vi gick i skolan, hade mer muskler och långt hår. Alla förändras vi.. Jag har oxå förändrats sen jag gick i plugget. Numera har jag linser, ingen lugg och jag vill tro att jag klär mig bättre än vad jag gjorde då. *smile*


Den här veckan har jag gått ner ytterligare ett kilo. Man kan säga att det här blir en VIKT-ig blogg just nu, där jag kan skriva vad jag har presterat för att sporra mig själv lite x-tra. ;-)


Söndag: Gympa-pass

Måndag: Vilade

Tisdag: Dans-pass

Onsdag: Gympa-pass

Torsdag: Vilade

Fredag: Vilade

Lördag: Tränade på gymmet


Nu ska jag plocka lite här hemma för godbiten där uppifrån kommer på besök i helgen. Det ska bli mysigt att träffa honom igen!


Over and out för denna gång!


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards