Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Jenny - 12 mars 2009 20:34


Ikväll tog jag, Mia och Franke i så vi nästan sprack! Ryggen knotar av trötthet och jag har en pulserande känsla i hälarna. Mina fossingar är lite urlakade.. Men jag är glad och känner mig utmattad på ett skönt sätt. Vi har gått en kvällspromenad på nästan två timmar! Vi gick och pratade om ditten och datten.. Franke blev säkert oxå glad av att få röra på sig ordentligt. Fast så mycket sniff-tid fick han inte. Vi orkade inte vänta hela tiden på att han skulle sniffa och böka färdigt.. Om han hade fått sin vilja igenom skulle vi nog inte varit hemma förrän vid midnatt! Ni må tro att det finns många härliga tjej-dofter för en hanne som Franke.. Hehe! ;-)


Tidigare idag träffade jag Zandra en liten stund på eftermiddagen. Om ungefär en månad ska hon bli mamma för första gången. Tjiit-spännande! Jag har hunnit träffa många idag faktiskt. Har även hunnit med att äta lunch på NK med min bonus-farmor. Jag valde rimmad lax med dillstuvad potatis. Förstår inte vad dom hade i maten, för efteråt var jag grymt törstig. Laxen smakade i och för sig väldigt salt. Det kanske är därför som jag har druckit kopiösa mängder fluids afterwards? ;-o


Igår var jag ekonomisk igen. :-) Istället för att ställa ner min gamla servis med flata, djupa tallrikar och koppar m.m i grovsoprummet, så sålde jag faktiskt alltihop till en antikaffär. Jag tjänade 250 kronor på det! *smile* 60 spänn har jag redan handlat upp. Såg ett par jätte-sexiga trosor på Lindex idag som jag inte kunde motstå. Dom ligger numera i min byrå här hemma och väntar på att användas vid något speciellt tillfälle. ;-)


Igår gick jag loss på träningsmaskinerna på gymmet. *spänner bicepsarna och slår mig på bröstet i ett försök att se stark och grov ut vilket jag ju misslyckas totalt med - att se stark och grov ut alltså* Imorgon är det dax att skaka rumpa på dansgolvet. Flera danskompisar ska oxå skaka rumpa dit jag ska bege mig. Skoj skoj! ;-D


Natti natti!


       

Av Jenny - 12 mars 2009 17:35


Kanske har du någon som betyder speciellt mycket för dig? Någon som ditt hjärta slår lite extra för? Någon som du känner att du kan lita på och som finns där för dig no matter what. Din mamma, din pappa, din pojkvän/flickvän, din syster eller bror eller en riktigt go vän?


Här är en fin dikt till en speciell person.

Till den människan som fyller ert hjärta med värme..


Jag kan inte lova dig att jag aldrig kommer förändras
Jag kan inte lova dig att jag inte kommer ha olika humör
Jag kan inte lova dig att jag aldrig kommer att såra dig
Jag kan inte lova dig att jag inte kommer vara nyckfull
Jag kan inte lova dig att jag alltid kommer vara stark
Jag kan inte lova dig att min brister inte kommer märkas

men...

jag lovar dig att jag alltid kommer stötta dig
jag lovar dig att jag ska dela min tankar och känslor med dig
jag lovar dig att ge dig frihet att vara dig själv
jag lovar dig att försöka förstå allt du gör
jag lovar dig att alltid vara helt och fullt ärlig mot dig
jag lovar dig att skratta och gråta med dig
jag lovar dig att hjälpa dig nå dina mål

men mest av allt..

jag lovar att alltid älska dig.


Själv är jag så uppriktigt glad åt alla mina goa vänner. Ni är underbara!


Kramisar från Jenny-Penny

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards