Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Jenny - 7 juni 2009 10:36


Hej!


Just nu är jag lite bedrövad. :-( Verkar ha sån himlans otur..

Jag är ledig på torsdag och fredag. Har länge sett fram emot att vara lite ledig. Känner att jag behöver det. Men efter många turer fram och tillbaka, så ser det ut så här under mina lediga dagar: inget semestersällskap, dåligt med semesterpengar och det verkar som att det ska bli skräpväder. Fy faan. Måste svära lite helt enkelt. :-(


Jag har letat runt efter boende på en massa orter. Allt från hotell, pensionat, campingstugor, vandrarhem, bed and breakfast.. Har letat i Dalarna, på Gotland, på Åland, på Västkusten.. Det är ju så dyyrt bara.. Iallafall när man är ensam om att bo i rummet. Och tälta är inte att tänka på. Det är ju närmare nollgradigt på nätterna ännu.. Brr! :-S


Jag gör som så att jag avvaktar lite till med att boka boende. Utgår från vart i vårt land solen förhoppningsvis vill lysa upp tillvaron. *ler* Än så länge kan ju väderleksprognosen förändras.


Just nu skiner iallafall solen utanför mitt fönster. :-D Jag ska tuffa iväg till mamma och lapa solsken på hennes altan. Efter solandet ska jag och Mia äta ute och gå på bio och se Änglar och Demoner. Gulliga Mia ska bjuda mig på bio. Schysst! :-)


Här är två av fotona som jag lovade att jag skulle lägga upp på min blogg. Bevis på att jag verkligen badade i havet förra helgen. *smile* Det första är taget på håll, men jag lovar att det verkligen är jag som plaskar runt i det blöta. :-P






Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards