Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Jenny - 8 juni 2009 21:07


Det var dax för en förändring som jag nämnde tidigare. :-) Idag var jag till frissan som kapade och slingade barret. Jag blev nöjd med resultatet! Men shit vad ont det gjorde när hon skulle dra ut slingorna genom den där speciella slingningsmössan! AAJ! Det kändes som att hon lobotomerade min hjärna tusen gånger om med den där virknålen! Huuuaa! Aldrig mer att jag gör slingor på den frisersalongen någon mer gång. Fortsättningsvis låter jag min gamla frisör göra slingorna (hon har en bättre mössa som inte sitter åt lika hårt) och så får hon som klippte mig idag fortsätta att klippa mig. Jag tyckte att Fatima var duktig på att klippa. Hon var nogrann. :-) Men jag är fortfarande öm i hårbotten av den där jäkla virknålen som gröpte ur innandömet av min stackars hjärna.. *stön* Så om jag kanske sluddrar på talet framöver så vet ni vad det beror på.. Just det, allt slingvirknålsgröpande! Idag fick jag helt klart lida pin för att bli fin. ;-)


This is the new Jenny:


 



Jag har faktiskt härmat Linda Bengtzings nya frisyr. Tog med mig några foton på henne till frissan så att hon kunde se hur jag ville klippa håret. :-)


Hur tyckte ni att min nya frisyr blev? Ser jag ok ut?


Godnatt och sov så gott! :-)



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards