Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Jenny - 9 juni 2009 15:00


Dumbidumbididoo..

Tralllaaallaalej..

*sneglar på klockan på väggen*

Blinka lilla stjärna dääär...

Ole dole doff kinke lane koff...

Tjobididoo..

*tittar mig förstött omkring*

*suckar*

*tittar på klockan ännu en gång*


Jahapp.. vad göra? Sitter i repan på kontoret för en känd tv-kanal. Nu har jag två timmar kvar tills det är dax att stänga ner.. Det ringer inte så mycket och det kommer inte så många besökare heller..


Jag ska bara jobba här en dag. Imorgon har jag inget jobbuppdrag inbokat och sen har jag semester torsdag och fredag. Det var ett himla tjat om min semester va? *smile* Åh, det ska bli skönt att vara ledig! :-D


Det har inte hänt så mycket på sistone faktiskt.. Har inget roligt att berätta om.. inget tråkigt heller för den delen.. Det mest spännande som har hänt är väl typ att jag har köpt mig en ruskigt bra fogsvans igår. Den kostade 100 pix på Byggmax. Den sågade superbra! Den bara gled igenom plankan som om vore det en brödskiva.. Intressant va? Jaså inte? Nä men där ser du själv.. Det händer inte så mycket just nu..


*kastar en flukt på klockan igen*


Jag får återkomma när det händer något mer intressant eller spännande..


See ya!

Kram :-)





Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards