Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Jenny - 3 augusti 2009 15:52


Åh, idag är jag så där bubblande härligt glad igen! Sitter här i receptionen och skiner som en sol! Livet känns så härligt just nu. Jag går bara runt och myser just nu känns det som.. *ler stort*


Det händer så mycket hela tiden just nu. Roliga saker. :-P Idag tex, började jag jobba på det där stora skivbolaget igen. Ni vet dit jag var uthyrd i februari tidigare i år. Dom ville gärna att jag skulle komma tillbaka till dom och ersätta receptionisten som är på semester nu i tre veckor. Of course att jag tackade ja, det här är ju den roligaste arbetsplatsen jag har varit på tidigare. Trivs verkligen som fisken i vattnet. :-D


Förra veckan dansade jag i torsdags, lördags och igår söndag. Just nu är jag verkligen danstaggad till tusen. Jabadabadoo! Hade jag inte suttit ner skulle jag hoppat jämfota av glädje. Tihi, jag är lite knäppig men jag njuter verkligen för fulla muggar över all energi jag har. Känner mig så optimistisk. Carpe diem och allt det där ni vet.. ;-P


Kraam!





Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards