Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Jenny - 22 augusti 2009 14:20


Hörrudu Sissi! Tycker du att jag är snygg så här!?!



För första gången har jag provat på att lägga en ansiktsmask i fejjan. Min kära väninna Sissi har gett mig en moisture mask som innehåller jordgubb- och vanilj-extrakt. Haha, vilken läckerbit jag förvandlades till!! Tycker inte ni det oxå!? *garvar* Nu kommer jag att bli len som en baby-rumpa i ansiktet, tjohoo! När jag ändå stod där i badrummet och beundrade min egen läckra och otroligt sexiga spegelbild, kunde jag ju bara inte låta bli att roa mig själv lite. Ni ska få skratta lite på min bekostnad. Titta vilken schnygging man ändå är!



A kiss anyone!?


Nu är det dax för mig att ta bort detta klet! Om några dagar är det till att prova den andra masken jag fick: Gurka, citron och lime. :-) Undras förresten om man kan göra mojitos på det där? Bara att tillsätta lite mynta och sprite..? *smile*


PUSSILUSS på er!



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards