Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Jenny - 5 augusti 2009 22:40


Men då! Har ni råkat ut för att ni har skrivit typ ett långt mail och sedan råkat komma åt en knapp och raderat allting?


Så var det för mig idag.. Jag hade suttit och skrivit ett långt blogginlägg om Malung på jobbet. Ja, jag vet att jag borde ha jobbat, men det var kolugnt och jag satt ändå bara och rullade tummarna.. Var nästan klar och höll på att läsa igenom det jag skrivit en sista gång innan jag skulle publisera det. Då hände det som inte fick hända.. Jag råkade komma åt en knapp med musen och VIPS var heela det långa blogginlägget raderat. Poff, totalt vanished! Jag satt där och bara stirrade på skärmen. Hade någon sett mig just då skulle dom ha trott att jag sålt smöret och tappat stålarna. Suck och stöön vad tråkigt.


Jag hoppas att jag hinner skriva om det imorgon. :-)


Nu är det nanna-kudden som gäller.


Goodnight everybody!


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards