Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Kärleksfilmstittande, nya slingor, shopping och SUMMERTIME

Av Jenny - 29 mars 2009 11:58


Igår kväll var det MYYYS som gällde! Var till videoaffären och hyrde fyra filmer i fyra dygn. Perfekt, så behöver jag inte se alla filmer på en gång. Igår såg jag på filmen PS I love you. Riktigt bra film om djup kärlek och starka band. Den kan jag rekommendera er att se. :-) Det är dock tårarna-börjar-rinna-varning på filmen så lite papper i beredskap rekommenderas. :-o



Jag har varit till frissan en gång till här i veckan. Den här gången gjorde jag folieslingor för första gången. I två olika nyanser. De olika nyanserna får det att se naturligare ut och mer livfullt. Det är inte så stor skillnad på nyanserna, det är bara så att man anar det lite. Lät även frisören klippa lite till.. Mia tog ett kort på mig. This is how I look now.



Tycker ni att det är svårt att se naturlig ut när någon tar kort på er? Det tycker jag. Omedvetet intar jag någon knasig spänna-läpparna-pose.. Om det sedan dröjer innan fotografen tar kortet, ser jag ännu mer onaturlig ut. Leendet stelnar till ett osmickrande varggrin. Nä, modellyrket är ingenting för mig. Haha


I fredags var jag och dansade. Tog med mig min nya kamera, men det blev tyvärr aldrig av att jag tog några kort. Kvällen var bra. Inte så mycket folk, men dom som var där var trevliga. Bland andra var mina vänner Sissi, Mouna, Stefan, Anna och Kenneth där. Jag dansade tills jag knappt kunde gå. Mina trampdynor tar mycket stryk när jag dansar numera. *stön* Kanske det är dax att köpa nya dansskor? Dansskor med mer studs i vore kanske något. *smile* 


Jag och Mia var till inomhuscentrumet i grannkommunen och shoppade lite igår. Jag skulle egentligen inte ha något speciellt. Men jag hittade så fina plagg som jag inte kunde motstå.  Men så är det för mig.. ska jag inte ha något speciellt så kan jag hitta en hel del. Är jag däremot på jakt efter ett visst klädesplagg, ja då hittar jag det inte. Lite typiskt. Igår fick jag bland annat tag på ett par ljusblå jeans, en gullig jeansklänning, några färgglada toppar och linnen (tycker att det är så uppiggande med lite färgglada kläder nu när våren och sommaren är på g). :-)



Ni har väl inte glömt att ställa om klockorna förresten? It´s summertime! Tjohoo! Skönt med ljusare kvällar. Vårpirret i kroppen ökar bara mer och mer!



Jag börjar låta som en kråka nu och det gör ont när jag sväljer. Undras sa flundra om jag börjar bli förkyld? Kanske var det någon bacillusk som hoppade över på mig på dansen i fredags?



Tack och hej, leverpastej.


 
 
Ingen bild

Patrik

29 mars 2009 12:51

Du passar bra i frisyren, även om jag gillar när tjejer har långt hår. Dock kan dans i kombination med långt utsläppt hår ge vissa nackdelar...
Klockorna är omställda. Även i sådana saker som digitalkameran o andra elektronikprylar som det finns klocka i. Skönt att dator o video fixar sina klockor själv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 3 juni 2014 20:48

Hellou!   Nu har Erik hunnit bli 15 månader och jag mår toppen! Har gått ner alla 18 gravkilon plus några extra kilon och alla fysiska och psykiska besvär är borta. Jippey!   Erik väger 12 kg och är 80 cm lång. Världens snällaste unge är han....

Av Jenny - 8 mars 2014 08:23

Hej!   Nu har Erik fyllt ett år! Stora killen kan inte gå själv ännu, men det är nog bara en tidsfråga innan han släpper taget och stapplar iväg på egen hand.   Han säger två ord: "den" och "där". Allting ska pekas på och så säger han den nä...

Av Jenny - 23 januari 2014 19:30

Hej!   Snart, om 22 dagar rättare bestämt, kommer min älskade son att fylla ett år. Ett år har gått sen mitt liv förändrades totalt och jag blev mamma. Det var jättetungt i början eftersom jag drabbades av förlossningsdepression. Idag hittade jag...

Av Jenny - 5 december 2013 10:35

Morsning korsning!   Holy macaroni vad snabbt tiden går och vad fort lillskrutten utvecklas. Ja, jag vet att jag skrev det även i mitt förra inlägg men så är det verkligen. Nästa vecka fyller min lille pojke tio månader. Han har upptäckt att geno...

Av Jenny - 23 november 2013 16:51

Hellou!   Jag är ensam hemma just nu. Är tyvärr förkyld och har nackspärr. Även om det finns en del städande som jag skulle behöva göra, så är det bara att strunta i det och sitta ner och ta det lugnt. Klarar ju inte av att göra något när huvudet...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards