Alla inlägg under juni 2009

Av Jenny - 1 juni 2009 22:06


Tjingeling!


Wow, vilket kanonväder vi har haft i helgen! Jag har solat och badat i havet. Skulle väl tippa på att det var runt 16 grader i vattnet. Det var inte så många som badade, men badtokig som jag är kunde jag inte låta bli att plumsa i. :-P Mia förevigade när jag badade, så bildbevis på att jag verkligen badade kommer senare.. *smile*


Igår grattade jag mamma på Mors Dag. Hon fick ingen blomma i år, utan jag  köpte en stor natt-t-shirt åt henne. Så här såg den ut:


Idag hittade jag en snygg kollegie-tröja till mig. Eftersom jag älskar att dansa, så måste jag säga att den passade mig perfekt. Det står nämligen "DANCING" tryckt på framsidan. Tihi!


Looki, looki, här är jag i min nya danströja. Den ska jag ta med mig till dansveckan på Öland i sommar tänkte jag. Den blir skön att ha på sig när man minglar runt bland campingstugorna frampå morgonkröken. ;-P



Suck, hinner inte skriva mer just nu.. Imorgon blir en lång dag. Slutar jobbet klockan 17 och ska sedan vidare till mitt bemanningsföretags huvudkontor på ett infomöte.


Här kan ni läsa vad det stod i mailet som jag fick från min konsultchef idag:


"Nedan info från personalavd;

Du har i april fått information om att vi kallat till förhandlingar med Unionen och Akademikerföreningen om övertalighet i Stockholm.

Förhandlingarna med fackförbunden är nu avslutade. Samtliga berörda har blivit vidtalade.

Vi vill nu informera dig om att du INTE är berörd."

YES! Jag klarade mig från att bli uppsagd (den här gången iallafall). *tummen upp*

Natti natti på er! :-)





Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards