Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Någon har snott min nya kamera, snyft!

Av Jenny - 6 augusti 2009 19:37


Hej på er!


Jag blev så glad när jag ringde till pizzerian idag. Det visade sig att dom hade kvar min kasse där! Ni vet den som jag råkade glömma där igår.


Efter jobbet åkte jag dit för att hämta påsen. Min jeansjacka och min bok låg kvar där i, men min nya Canon-kamera var borta. Någon hade snott den.. Så nu är jag jätte-ledsen. Min älskade kamera som jag brukar ta kort med var och varannan dag.. Jag vet att jag får skylla mig själv som glömde kassen, men jag blir besviken på den oärliga människan som snodde med sig kameran. Buhuu! *snyft och stön*


Jag orkar inte skriva om Malung just nu.. Luften gick lixom ur mig..


Kramis från mig..




 
 
Ingen bild

Patrik

7 augusti 2009 12:40

Usch så tråkigt att du blivit utsatt för en sån stöld. Inte nog med det ekonomiska värdet på kameran utan också alla bilder. Hoppas du hunnit tanka över de flesta.

 
Ingen bild

Jenny "Ladyhawke"

9 augusti 2009 03:22

Jo, jag hade tankat över fotona som tur var. Jag fick en annan kamera snodd på en restaurang för några år sedan. På den kameran låg foton från min födelsedag som jag inte hunnit tanka över. Under den födelsedagen tog jag kort på mina biologiska föräldrar. Det var första födelsedagen på 29 år som dom var samtidigt hos mig! Det var såå tråkigt att dom korten (där båda är med på samma kort) försvann med den snodda kameran. *suck* :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 3 juni 2014 20:48

Hellou!   Nu har Erik hunnit bli 15 månader och jag mår toppen! Har gått ner alla 18 gravkilon plus några extra kilon och alla fysiska och psykiska besvär är borta. Jippey!   Erik väger 12 kg och är 80 cm lång. Världens snällaste unge är han....

Av Jenny - 8 mars 2014 08:23

Hej!   Nu har Erik fyllt ett år! Stora killen kan inte gå själv ännu, men det är nog bara en tidsfråga innan han släpper taget och stapplar iväg på egen hand.   Han säger två ord: "den" och "där". Allting ska pekas på och så säger han den nä...

Av Jenny - 23 januari 2014 19:30

Hej!   Snart, om 22 dagar rättare bestämt, kommer min älskade son att fylla ett år. Ett år har gått sen mitt liv förändrades totalt och jag blev mamma. Det var jättetungt i början eftersom jag drabbades av förlossningsdepression. Idag hittade jag...

Av Jenny - 5 december 2013 10:35

Morsning korsning!   Holy macaroni vad snabbt tiden går och vad fort lillskrutten utvecklas. Ja, jag vet att jag skrev det även i mitt förra inlägg men så är det verkligen. Nästa vecka fyller min lille pojke tio månader. Han har upptäckt att geno...

Av Jenny - 23 november 2013 16:51

Hellou!   Jag är ensam hemma just nu. Är tyvärr förkyld och har nackspärr. Även om det finns en del städande som jag skulle behöva göra, så är det bara att strunta i det och sitta ner och ta det lugnt. Klarar ju inte av att göra något när huvudet...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards