Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Jenny - 29 maj 2009 21:56


Min kära mamma fyller år nästa vecka. Hon ska få en speciell trädgårdsspade som hon har önskat sig och så har jag även köpt en uppblåsbar kudde med tillhörande frotte-örngott som hon kan använda på beachen när hon solar. Hon ska även få en personlig grej. Eftersom jag vet att hon tycker om att sitta och pussla, så har jag gjort en beställning på ett pussel. Det är inte vilket pussel som helst, utan detta pussel föreställer hennes dotter. Ja just det, det stämmer, det är jag det. Tihi! ;-) Hon kommer säkert att bli förvånad när hon ser detta speciella pussel. Hoppas att hon blir glad. :-) Det är jag säker på att hon blir.


Vill ni se pusslet? Ok, men då måste ni lova att inte säga något om det till min mamma. Det är vår hemlis. *smile* Mamma vet för övrigt inte om att jag har en blogg. Vi står varandra så nära, men jag känner att något privat vill jag ha för mig själv. Så säg inget till henne är ni gulliga. :-)


Puh, vilket sjå jag hade att plocka isär alla bitarna.. Vad tycker ni om pusslet?

   



Är ni sugna på att tillverka ert egna unika pussel? Genom denna site beställde jag mitt: http://www.emmagjort.se/ Här kan man även välja olika antal pusselbitar. Jag beställde deras "svåraste" pussel med flest bitar. *ler*


Bye bye for now..

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards