Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Jenny - 2 augusti 2008 20:55


Ska jag våga starta en blogg? Vad ska jag skriva om? Hur öppen ska jag vara? Hur mycket av mig själv ska jag avslöja? Det är lite kluriga frågor som jag har gått och grunnat på i några veckors tid..


Jag älskar att skriva, det är ett som är säkert. Jag har mycket tankar och funderingar om saker och ting. Jag kommer att ta upp ämnen som relationer, sex, fritidsintressen, jobb, musik, dans med mera..


Det här kommer att bli som att skriva dagbok. Jag har i princip aldrig skrivit dagbok förut så det ska bli spännande och se hur pass ambitiös jag kommer att vara och hur kontinuerligt jag kommer att skriva.


Jag ska försöka att inte bara ta upp ämnen som är alltför tråkigt/ledsamt att läsa om.. även fast jag kanske har som mest skrivbehov när jag känner mig lite deppig. I grund och botten är jag ju en glad person som uppskattar dom stora och små sakerna i livet som gör det värt att leva!


Kramar från Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards