Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Jenny - 4 augusti 2008 21:38


Sex = Me like! Ofta blir killar anklagade för att dom bara tänker på sex hela tiden. Jaha, och vad är det för fel med det? Jag tänker också tämligen ofta på detta mysiga ämne. Jag tror att tjejer tänker på det minst lika ofta som killar.. bara det att det pratas inte lika mycket om det.. Jag skäms inte för att jag tycker att det är underbart att älska. :-P Det är ett privilegium att få uppleva detta samspel mellan kvinna och man. Att få ge sig hän åt njutningen, få känna närhet, få känna sig åtrådd, få ge varandra tillfredställelse och känna gemenskapen. Mm, helt underbart! Jag blir varm i hela kroppen bara jag tänker på det.


Jag hade gärna haft sex flera gånger i veckan om jag bara haft möjlighet. Men sen jag blev singel för två år sedan, har jag inte rullat runt i sänghalmen så ofta. Varför då? Jo, på grund av att jag inte vill gå till sängs med vem som helst. Jag måste först lärt känna personen någorlunda och även ha en del känslor för honom. Alltså har one-night-stands inte varit aktuellt och inte någon ”quick flirt” heller.. Jag vill inte gå till sängs med någon som bara är ute efter min kropp. Fast med tanke på hur sugen jag är på sex så skulle det på sätt och vis varit skönt att ragga upp någon bara för att få bli tillfredställd. Men skulle jag verkligen ha blivit tillfredställd då? Skulle jag inte bli besviken efteråt? Vet ej, och jag kommer nog inte att få reda på det heller eftersom jag som sagt har mer behov än bara det ”fysiska”. Jag fortsätter att se fram emot den dagen när jag finner någon att ha sex med flera gånger i veckan. :-P Jag har ju en hel del att ta igen då. *fniss*        


Ps. Kan tillägga att jag respekterar dom som har one-night-stands. Om bara båda parter är med på det så är det bara att ”tuta och köra” vettja. Ds. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards