Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Jenny - 5 oktober 2008 19:03


Hej alla vänner!


Det var länge sen jag skrev här i bloggen nu.. Jag har haft fullt upp den här veckan.. Måste erkänna att jag har saknat skrivandet. Det har hänt en del sen sist, men faktum är att jag just nu är så trött så jag orkar inte skriva så utförligt om detta..


I måndags var jag hemma från jobbet eftersom jag fortfarande var sjuk. Dom återstående vardagarna har jag lärt upp en ny tjej på jobbet. Ni vet hon som ska ersätta mig. Det har gått jättebra och hon verkar vara mer lämpad för det där jobbet än vad jag är. Jag jobbar min sista dag på IT-företaget imorgon, måndag. Sen får vi se vad mitt nästa uppdrag blir.. Något som jag kommer att sakna från företaget som jag varit på nu är alla kollegorna. Är helt förundrad över hur man lyckats samla ihop alla dessa jättetrevliga människor på ett och samma företag! :-o Verkligen grymt braiga people!


Denna helg har jag haft besök. Av en väldigt trevlig person. En person som jag trivs mycket bra med, som allt känns naturligt med och som jag känner att jag har mycket gemensamt med. En person som får mig att må bra och som jag gärna träffar fler gånger. Vi tar det lugnt och jag är glad att vi har träffat varandra. :-)


Nu ska jag titta på nyheterna, läsa en bok, mumsa popcorn och slurpa cola. :-D


Har du liksom jag barnasinnet kvar? Här är ett roligt dataspel (se länken nedan). Vem har sagt att spelen måste ha superbra grafik och vara invecklade? *smile*  http://pouetpu.pbwiki.com/Smf_640X480











 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards