Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Jenny - 15 oktober 2008 20:43


  I have a dream, a fantasy
  To help me through reality
  And my destination makes it worth the while
  Pushing through the darkness still another mile
  I believe in angels
  Something good in everything I see
  I believe in angels
  When I know the time is right for me
  I’ll cross the stream - I have a dream


När jag blir stor.. och finner mannen som jag vill leva med..och som vill ha lilla mig oxå.. Jag vet inte om jag någonsin kommer att gifta mig.. men OM jag gifter mig.. så skulle jag kunna tänka mig att åka iväg.. låt säga till en grekisk ö.. och stå på en strand.. känna sanden mellan tårna.. ha på mig en tunn vit klänning och några fina vita små blommor i håret.. säga Ja till min man, medans solen sänker sig över det turkosa vattnet.. och senare på kvällen avnjuta en god middag tillsammans med släkt och vänner.. dansa tills solen åter stiger upp på himlen igen..


Jenny! Vakna! Du drömmer igen.. Mmm, jag vet! Men jag kan inte låta bli.. Jag har sett filmen Mamma Mia på bio idag för första gången.. och den filmen satte fart på min fantasi. Ni vet ju vid det här laget att jag är en obotlig romantiker. *smile* Amor Vincit Omnia.. kärleken övervinner allt. Vad vore man utan kärlek? Riktig kärlek gör dig rik och stark. Tänk vad enkelt det är.. Jag måste bara finna den rätte först. :-D Kanske har jag redan gjort det? Time will tell.. I have a dream, a fantasy. To help me through reality..


Jag rekommenderar er att se filmen Mamma Mia om ni inte redan har gjort det. Den fick mina tår att krulla sig, mina ögon att stråla av glädje..och mina mungipor - dom nådde från öra till öra! ;-D

Puss och kram!

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards