Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Jenny - 20 oktober 2008 18:23


Hej hopp på er allihopa!

Nu är jag hemma igen. Have u missed me? ;-D

Jag har varit och hälsat på min nye manlige vän. Han bor på landet i ett annat landskap norrut. Det här var vår fjärde helg tillsammans om man inte räknar med den gången vi träffades första gången. Det kändes rätt bra att tillbringa helgen med honom..  Ähum, måste erkänna att det till och med känns otroligt väldigt bra att umgås med honom.. På hemvägen igår kom jag att tänka på att jag nog aldrig har träffat en kille som jag känner att jag har lika mycket gemensamt med som jag har med denne kille. Det är nästan så att jag vill nypa mig i armen. Jag vet inte hur framtiden kommer att bli mellan oss, men jag tänker ta en dejt i taget och passa på att njuta! Att killen bor på Sveriges kanske finaste ställe/plats, gör ju inte det hela sämre.. ;-)

Vi har inte gjort något speciellt i helgen utan mest varit hemma hos honom. Vi har hjälpts åt med olika grejor, vilket har varit kul. Bland annat har vi krattat löv, spacklat inomhus, varit ute i skogen och plockat trattkantareller, satt på ett traktordäck som väger runt 700 kg (!). Förutom att göra nytta har vi även myst, ätit goda kräftor och räkor, sett på filmer och Mäster-Pyromanen Jenny lyckades lägga på för mycket ved i den öppna spisen, så nästan vartenda brandlarm i huset gick igång, oups!..

Ja, jag har haft en kanon-helg tillsammans med denne kille. Förutom honom, så har jag även haft sällskap av ett gäng fjärilar i magen.. Hm, undras hur dom kom dit?! ;-) Det fanns även några surriga flugor hemma hos honom. Dom kunde man få bort med hjälp av flugsmällan eller genom att öppna fönstret, men fjärilarna i min mage stannade kvar hela helgen. Faktum är att när jag tänker på honom så börjar fjärilarna fladdra runt där inne igen.. Tihi. Lustigt. :-P

Mina kläder har krympt. Dumma kläder som inte kan hålla sina storlekar. Det konstiga är att alla mina kläder har krympt..  Snacka om dålig kvalité. Nää, jag får helt enkelt se sanningen i vitögat. Idag är det dags för mig att ta mig i kragen och försöka ändra mina dåliga matvanor. Sen i somras har jag inte ätit så värst nyttigt och inte har jag kommit igång med träningen heller efter sommaren. Jag skäms. :-(

Hittills idag har jag lyckats hålla mig från att varken dricka coca cola eller norpa någon bjudchoklad på jobbet. Gut gut! Håll tummarna för mig att jag lyckas bryta mina dåliga matvanor.

Nu ska jag roa mig med att rensa en hink full med trattisar. Upptäckte just att jag inte har någon matpensel att borsta av svamparna med, så jag tar en målarpensel istället. ;-) Ska samtidigt kolla på dumburken. Ikväll blir det en riktigt tv-kväll vill jag lova. Först är det ”Fråga Doktorn”, sen är det inredningsprogrammet ”Design – Simon & Thomas” och sist men inte minst är det säsongstart (kl 22 på trean) av min favvo-serie ”Prison Break”. Jihoo, vad kuligt! :-D

Appropå tv, såg ni Dansbandskampen som började i lördags? I såfall var du inte ensam om att göra det. Har just fått reda på att det var 1 200 000 personer som såg det programmet. Kul! Vi ringde och röstade på Scotts. :-D

Kram från Jenny!

Ps. Glöm inte att rösta i min lilla undersökning här uppe till höger under min bild. Ds.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards