Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Jenny - 22 oktober 2008 23:19


Ikväll har jag träffat Sissi. Vi har ätit på en kinarestaurang i centrum och sedan tagit en promenad tillsammans. Det blev en hel del girl-talk vill jag lova. *smile* Jag har haft en väldigt trevlig onsdagskväll. :-)


Imorgon ska jag gå på bio inne i stan - igen. Det var ju bara en vecka sedan jag såg Mamma Mia. Ibland kan det gå flera månader mellan besöken, men nu är det alltså redan biodax igen. Jag ska träffa Zandra och Mariana. Först ska vi äta tillsammans och sedan se filmen Rallybrudar. Det ser jag fram emot. :-D


Goodnight all my friends out there. Just nu är jag ootroligt trött.. och lite kramsjuk oxå för den delen. :-P Ska krypa ner i sängen och lyssna på denna fina låt som jag tycker har en av världens finaste texter..


 

Av Jenny - 22 oktober 2008 12:20


Jag träffade Michel första gången när han var en tonåring på 16 år.. Det var tolv år sen nu. I förrgår blev han pappa för första gången. Hur gick det till? Jo, alltså jag vet hur han gick till väga för att skaffa barn, men jag menar.. jag kan inte fatta att Michel är så stor nu så att han har blivit pappa! Uj uj, vad tiden går fort. Jag är hur som helst jätteglad för Michel och hans fru Annas skull! Ett stort GRATTIS sänder jag till er. Grattis även till Janne som har blivit farfar för första gången. :-D


Jag tycker att lille Anton (som inte är så liten, han vägde närmare fem kilo när han föddes!) är supergullig! Han ser ut att må gott där han ligger och sussar förnöjt i mammas famn. Se själva: 



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards