Alla inlägg den 3 september 2008

Av Jenny - 3 september 2008 08:48


Mamma hade knåpat ihop en sångtext till mig som mina födelsedagsgäster sjöng för mig på festen. :-) Jag lägger upp texten här på min blogg. Jag tycker att det var gulligt av henne att skriva denna text. :-) Hon är påhittig när det gäller att komponera ihop texter, eller hur?




Jennys sång

mel: What you done to me


Oh, oh, oh, ooh - JENNY fyller år

Oh, oh, oh - DU blir 30 år i år.

Oh, oh, oh, oh - då blir det hålligång

för vi ska fira DEJ hela natten lång.


När du stänger Växeln har klockan blivit fem

somnar in på bussen till dess du kommer hem.

Sen sätter du på datorn och chattar kvällen lång

men är det inte dax att gå till sängs nå’n gång?


Oh, oh, oh, ooh - JENNY fyller år

Oh, oh, oh - DU blir 30 år i år.

Oh, oh, oh, oh - då blir det hålligång

för vi ska fira DEJ hela natten lång.


Refräng


På Öland är det dans i en vecka varje år

då packar du din väska så full det bara går.

Snygg-Jenny får du heta av gänget som är där

på morgonen får tjejerna, champagne och röda bär.


Refräng 


Du köpte 1 par Inlines och gav dej ut på tur

vad gjorde du i diket, snopet eller hur?

Nä, på med andra dojor och kila bort till GYM

eller ut och dansa för då är du ”grym”.


 Refräng


Med micken i din hand kan du inte hålla tyst

att sjunga med i Streaplers det skulle vara schysst.

Ett hjärta fyllt av värme, är envis men så snäll

och därför ska Du få en oförglömlig kväll.


Oh, oh, oh, ooh - JENNY fyller år

Oh, oh, oh - DU blir 30 år i år.

Oh, oh, oh, oh - då blir det hålligång

för vi ska fira DEJ hela natten lång.

Ja, vi ska fira DEJ hela na-tten l-å-ng.


Av Jenny - 3 september 2008 06:33


Aj! Oj! Stön!  *fniss* :-D

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards