Alla inlägg den 15 september 2008

Av Jenny - 15 september 2008 23:14


Hej där!

Nu i helgen har jag varit på dansmara i Örnsköldsvik! Har haft en riktigt mysig och trevlig helg med mycket dans och trevligt sällskap. Jag och en vän hyrde en stuga 9 km från Ö-vik. Ett underbart ställe 20 meter från vattnet (se bilderna här under texten). Det där stället kan man ju lätt tänka sig att hyra igen i framtiden. Very nice indeed! Billigt var det också. :-D

På lunchen idag gick jag till Ica och handlade ett stort paket med knäckebröd. Jag tänkte mata mina nya bräkande vänner. Förväntansfull gick jag bort till hagen där ullegrisarna höll till.. MEN DOM VAR FÖRSVUNNA!! Mina fårskallar fanns inte kvar längre.. snyft! Hagen såg tom och ödslig ut… :-( Allt som fanns kvar var några fårbajskorvar på marken..

Idag blev det klart att jag ska sluta på IT-företaget som jag började på för en månad sedan.. Usch, jag känner mig som en svikare, fast det är ingen som klandrar mig - varken konsultföretaget eller kunden (IT-företaget). Jag vill så gärna vara till lags, men jag trivdes inte med arbetsuppgifterna, så jag var tvungen att säga ifrån.. Det är inte kul att gå till jobbet på morgnarna med en olustig klump i magen.. Jag kommer dock att vara kvar på stället i några veckor till, tills jag har hunnit lära upp en ny konsult. Förhoppningsvis är denna konsult någon som är bättre lämpad för detta jobb än jag. Min arbetsgivare har redan frågat mig om jag är intresserad av ett annat långuppdrag. Här går det undan må jag säga..

Tre positiva saker har hänt som har gjort mig glad:

1. Jag går fortfarande runt och myser åt minnet av min trevliga helg..

2. IT-företaget som jag är uthyrd till just nu ville väldigt gärna att jag stannade kvar..

3. En vän beskrev mig idag som super-trevlig. Man kan ju inte bli annat än riktigt glad över den komplimangen! :-D

Klockan är över elva på kvällen.. Jag hade tänkt att gå och lägga mig för en timme sen! Nä, nu måste jag gå in på tjottaletten och borsta gaddarna.

Godnatt alla mina vänner och sov så gott!


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards