Alla inlägg den 28 september 2008

Av Jenny - 28 september 2008 18:26


Hejsan!

Nu är jag klar med ”Projekt Loppisfynd”!

Totalt för möbeln och tillhörande material betalade jag ca 220 kr.

Här nere ser ni ett kort på hallmöbeln som den såg ut igår, ett annat kort på när jag sandpapprar så att svetten lackar (tihi!) och under det ett kort på hur möbeln ser ut efter att jag har slipat, strykt på tre lager färg, satt dit ett handtag (som jag hittade i mina gömmor) och slutligen klätt om sitsen med nytt tyg. Jag är nöjd med tanke på att jag har åstadkommit detta med dubbelsidig lunginflammation, smittande nageltrång, upp-o-ner-vänt ryggskott, maximal vattuskräck och, det som Pippi Långstrump kallade för, spunk! Eh, överdrev jag nu igen? Okej då, jag är ju ”bara” förkyld och lite febrig. *fniss*

Längst ner kan ni se vart min smörkärna (vet fortfarande inte om det är rätta namnet för denna sak?) hamnade. Vet inte om jag är helt nöjd med placeringen, men den får vara där tills jag kommer på vart jag ska ställa den istället. :-)

Den där filmen ”Kärlek under Kolerans tid” som jag hyrde igår var inte någon höjdare.. Den får på sin höjd två colaburkar av fem möjliga utav mig. Tyckte att skådespelarna spelade dåligt, dom hade misslyckats med sminkningen för att skådespelarna skulle se äldre ut och själva handlingen var sådär.. Rätt var det var så befann sig mina tankar någon helt annanstans, vilket ju var ett rätt tydligt tecken på att filmen inte var någon höjdare. That´s my opinion, men smaken är ju som baken. Om du skulle se filmen kanske du skulle tycka bättre om den?

Nu ska jag värma på lite middag och sen är det nog inte omöjligt att jag sjunker ner i ett varmt skönt bad.. :-D

Kramkalas på er!



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards