Alla inlägg den 24 september 2008

Av Jenny - 24 september 2008 18:54


Snyft.. Jag har blivit sjuk... Kommer att vara hemma från jobbet imorgon och på fredag...


Idag har jag varit på arbetsintervju för ett nytt uppdrag. Tjejen som jag träffade berättade att hon hade intervjuat väldigt många före mig. Hon hade till och med tagit hjälp av flera olika bemanningsföretag utan att hitta någon som passade för jobbet.. Men hon sa till mig att hon kände på direkten att jag var den hon letat efter och erbjöd mig jobbet efter bara 30 minuters intervju. Wow! Jag blev verkligen jätte-glad över att höra att jag hade gjort ett så bra intryck på henne. :-D Vilken tur jag hade.


Har det hänt något mer? Jo, jag har faktiskt fått förfrågan om jag vill gå på en blinddate. Men jag tänker tacka nej.


Är det någon som har lite whiskey till övers åt mig? Det ska visst vara bra att gurgla sig i whiskey när man har ont i halsen har jag hört.. Jag får väl oxå ta och äta lite vitlökskapslar som en väldigt omtänksam kille gav till mig i somras. :-D Tack J.


En cyberkram till er allihop från lilla Skrutt-Fia..



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards