Alla inlägg den 3 november 2008

Av Jenny - 3 november 2008 23:41


HEEEEEJ!

Åh, vad jag är glad idag!! Helt underbart!! Jag njuuuter i fulla drag. Tänk att man kan vara så glad även fast det är måndag och man har hela arbetsveckan framför sig!?

Igår var jag till Gävle och dansade till ett jättebra band som heter Blender! Jag är jätteglad över att jag bestämde mig för att åka dit, för kvällen blev riktigt lyckad! Bästa danskvällen på flera månader. Bandet var som sagt grymt bra, lokalen med det 800 kvm stora dansgolvet var kanon och jag fick dansa med många underbart trevliga dansare. Eftersom Gävle ligger en bit bort, fick jag chansen att dansa med en hel del nya killar plus att jag träffade folk som jag inte har sett på länge. Det blev ett roligt återseende! Det var en annan stämning på denna dans än vad jag brukar uppleva på danserna nära mig. Dansglädjen var densamma, men på något sätt var stämningen mysigare. I Stockholmstrakten kan jag bland vissa ibland uppleva lite prestationstävlan på dansgolvet..

Idag har jag varit lite trött, för jag kom inte hem förrän klockan var ett i natt. Vi var fem glada dansare som åkte till Gävle, fyra tjejer och en kille. Eftersom vi delade på soppan, så blev resan inte så dyr. :-) Det enda tråkiga med danskvällen, var att en viss man inte var där. Jag hade sett fram emot att få dansa med honom, men han fick tyvärr förhinder och kunde inte komma. Till min glädje så kommer han till mig imorgon, så jag får umgås med honom då istället. :-D

Annars har det inte hänt så mycket.. Jag har varit hemma hos mamma i lördags och hjälpt henne lite. Hon hade köpt blommor till mig och så blev jag bjuden på middag. Tänk att det kan vara så gott med mammas spagetti och köttfärssås.. mums!

I fredags var jag och min kompis Totte på bio och såg den nya Bond-filmen. Den var okej. Jag är, till skillnad från dom flesta verkar det som, inget riktigt Bond-fan.. Jag tycker att det är för tufft, för coolt och för lite känslor med.. Däremot tycker jag att Daniel Craig passar som den nye James Bond. Han är riktigt manlig och har glimten i ögat. Hans kropp går inte av för hackor och han har fina blå ögon. Det är min bedömning som kvinna. Tihi! Som vanligt har dom otroliga specialeffekter i filmen och det var häftigt att vi svenskar får se filmen på bio före amerikanarna. Dom har biopremiär först två veckor efter oss. Jag ger ”007 – Quantum of Solace” tre colaburkar av fem möjliga. :-)

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och drömma om hudkontakt! *smile*


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards