Alla inlägg den 5 november 2008

Av Jenny - 5 november 2008 17:15

Tjoflöjt!


Har just tittat på America´s Top Model. Jag förstår inte varför en del av tjejerna är så bitchiga och klankar ner på dom andra? Är det för att dom vill ha uppmärksamhet? Det är väl inte bra att få den sortens uppmärksamhet kan jag tycka? Det får dom ju att framstå i dålig dager. Dom beter sig som riktiga divor, fast dom inte ens har slagit igenom ännu. Och även fast dom skulle slå igenom, så finns det ju ingen anledning att bete sig så där elakt vettja. Jag tror att i grund och botten är dessa otrevliga tjejer egentligen osäkra på sig själva. Det är väl bättre att vara ödmjuk och skaffa sig vänner, så att man kan stötta varandra i denna tuffa tävling?


När jag nu har iakttagit dessa flickor, så slår det mig att visa av dom är rentav fula.. :-o Jag vet, jag är ingen expert på hur fotomodeller ska se ut. Men vissa av flickorna ser ju ut som vem som helst. Dom har alldagliga utseenden. Hm, jag kanske skulle bli fotomodell? Tihi! Undras vad det är som gör att man passar som fotomodell? Man måste vara fotogenique såklart. Och så måste man kunna göra olika ansiktsuttryck och ändå se cool ut. Där sket det sig för mig. Haha! Jag kan se hur rolig ut som helst på en del kort! Om jag till exempel ska se cool ut, vara förförisk och försöka ha ett sug i blicken, ja då ser jag ut som en fågelholk i fejjan! Totalt nollställd! Eller så ser jag ut som en spexig clown som grimaserar. Helt oseriös alltså. *fniss* Nä, jag får strunta i att bli fotomodell. Förresten har jag alldeles för mycket fläsk på höfterna. Men vad är det för fel med att ha knullhandtag? Jag hoppas att det är till min fördel istället.. *smile* ;-D


Nu börjar istället Extreme Home Makeover på tv:n. Av erfarenhet vet jag att nu åker näsdukarna fram igen. Jag lyckas aldrig hålla mig från att inte gråta när jag ser detta program! Jag blir ledsen för familjens skull för dom har alltid haft det tufft innan Extreme Makeover-teamet kommer.. Sen gråter jag av glädje när dom får se sitt nya hus! Jag lever mig in i deras lycka. Det är som att vinna högsta vinsten på lotteri, fast ändå bättre. Här får dom ju även hjälp med att inreda sitt hus och det ligger mycket omtanke och baktanke bakom byggandet/inredandet. Bygg-teamet gör huset riktigt personligt, så att det passar dom som ska bo där. Jag vill också inreda! Det är ju så roligt. :-D


Inatt sov en läcker kille över hos mig! Det var han som jag har skrivit om förut i bloggen. Han-som-ger-mig-fjärilar-i-magen-killen! Det var nu tio timmar sedan jag sa hejdå till honom på Centralstationen i stan, men fortfarande flyger det runt små fjärilar i min mage. Ska jag ta fram fjärilshåven och försöka fånga in dom tycker ni? Nä, jag gillar det sköna pirret. Så jag låter dom hållas därinne. *fniss* Han och jag ska preliminärt träffas igen nästa helg. :-)


Idag efter jobbet köpte jag 10-gångerskort på Friskis & Svettis! Imorgon ska jag försöka träna på gymmet igen tänkte jag. Kul!


Jag tycker om fräckisar. Igår la jag ju in en fräckis här på min blogg. Faktum är att jag har hittat en fräckis till. :-D En smågullig fräckis denna gång. Ni kan läsa den här under.


Tack och hej – Leverpastej!

 

”Anton gick i första klass och skulle ha sin första lektion i sexualundervisning. Fröken tyckte att alla barnen skulle fråga sina föräldrar hur de hade kommit till.


På kvällen frågade Anton sin mamma hur han hade blivit till och mamman svarade att storken hade kommit med honom precis som den hade kommit med henne, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, mormorsmor, mormorsfar, osv.


Anton memorerade detta innan han gick och lade sig, och dagen därpå var hann ivrig att berätta detta och fick berätta först.
- Jag har kommit med storken precis som min mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, mormorsmor, mormorsfar, osv, så i min släkt har vi inte knullat på över 200 år.”

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards