Alla inlägg den 28 november 2008

Av Jenny - 28 november 2008 12:14


Vill inte, vill inte, vill inte!


Nu har jag snart bara två timmar kvar att jobba här.. Det känns riktigt tråkigt att behöva sluta.. Snyft. Känner mig sorgsen inombords. Det här är den hittills bästa arbetsplatsen som jag har varit uthyrd till sen jag började jobba som konsult för två år sedan. Det är tillfällen som dessa som gör att man önskar att man inte var konsult.. När man är tvungen att sluta när man har kommit in i rutinerna ordentligt, man har fått kläm på företaget och man trivs med kollegorna. På detta företag har det varit lagom mycket att göra, arbetstiderna har ju varit underbara (8.30-14.30), bara 11 anställda vilket har gjort att det blir mer personlig atmosfär och alla kollegorna har varit på samma nivå, alltså ingen hierarki. Nä, det känns riktigt tråååkigt att säga hejdå denna gång.. Hoppas att mannen som jag ska hälsa på i helgen kan muntra upp mig. Jag vet att han kan det. :-) Han får trolla bort all min deppighet. Jag är övertygad om att dom där magfjärilarna som han framkallar gör att jag kommer att må som en prinsessa. *ler stort*


Kramelikramis!



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards