Alla inlägg den 7 november 2008

Av Jenny - 7 november 2008 18:34


Aaaah...


Jag mår som en prinsessa just nu! Jag totalmyser, har det så gött, känner mig verkligen lycklig och tillfreds. Det lixom bubblar inombords! :-D Bubbel-i-magen! Nää, jag har inga gaser i magen om ni trodde det, utan jag tror bestämt att det är små glädje-bubblor som spritter runt inombords helt enkelt. Lite svårt att förklara feelingen.. ;-)


Nu är helgen här. Har just ätit en god middag. *mums* Jag har hyrt två filmer som jag ska titta på ikväll och köpt lite gottis-tottis (som min kompis Rikard skulle ha kallat det för) i form av ostbågar och i kylen står några kalla colaburkar och väntar på mig! Jag har inga planer what-so-ever i helgen, vilket inte bekommer mig det minsta. Ibland kan jag bli rastlös och uttråkad när jag inte har något planerat, men denna helg gör det mig ingenting att jag inte har det. Jag känner för att ta helgen som den kommer helt enkelt. Mmm..


Ett hett filmtips ikväll är den superfina filmen "Feels like heaven", kl 21.30 på Kanal 5. Se den vettja! Me like a lot.


Nu ska jag kura ihop mig under filten i soffan här.. Må så gott alla där ute!


Hittade förresten en lite busig animation (se nedan). Undras vad det är som rör sig under tröjan?? Jag har mina aningar.. *fniss*


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards