Alla inlägg den 26 november 2008

Av Jenny - 26 november 2008 23:04


Hej alla vänner!


Nu är jag faktiskt ledsen i ögat... Jag har haft så mycket att göra dom senaste dagarna så jag har inte hunnit skriva i min kära blogg.. Det är jättetråkigt för jag tycker faktiskt att det är både roligt, avkopplande och skönt att få skriva om allt mellan himmel och jord här. Jag har under dom senaste dagarna kommit på saker som jag skulle vilja ta upp här, och så har jag inte haft tid att skriva. *suck* Faktum är att jag inte har tid att skriva något längre inlägg nu heller.. :-(


Hoppas att ni iallafall har det bra ni som läser detta. Hm, det låter som att jag skriver ett personligt mail till er. Jag vet ju inte vem ni är. Faktum är att jag i dagsläget bara känner/vet om ca 3-4 personer som brukar läsa vad jag skriver här.. Men jag har ju mellan 20-30 besökare i snitt dagligen (rekordet är 37 st på en dag! Kuligt!) så helt klart är det några fler än dom jag känner som läser. :-D


Nu är det sängen nästa som gäller för lilla mig. Hoppas att jag får tid att skriva mer imorgon. *smile* Avslutar detta blogginlägg med några tänkvärda talesätt/ordspråk:


"Om jag gör som jag alltid har gjort, så blir det som det alltid har varit..." 
 
"Om vi aldrig har tid, hur kan vi då ta oss tid" 
 
"Endast de som vill vidare, kommer vidare" 
 
"Ibland finns människans storhet i hennes litenhet"



Godnatt alla där ute i cyberrymden.. Kramis

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards