Alla inlägg den 16 november 2008

Av Jenny - 16 november 2008 23:34


Hej alla vänner!


Nu har jag precis kommit in genom dörren efter att ha tillbringat helgen uppe hos min underbare vän. Vi har haft en otroligt mysig helg! Bland annat har vi hjälpts åt att göra hemmagjord pizza, vi är båda förtjusta i animerade filmer och vi tittade på den animerade filmen Horton som nyligen kommit på dvd och igår kväll (lördag) hyrde vi ett mysigt ställe som vi hade för oss själva. Det var en relaxstuga med ett jättestort bubbelbadkar och levande ljus på väggarna, duschar, bord och stolar, på bordet stod en skål fylld med frukt. Vi låg där och myste tillsammans i bubbelbadkaret. Det var hur underbart som helst. Vilken lördagskväll säger jag bara... :-D


Nu är jag som sagt var hemma igen och jag fick med mig allting.. utom en sak. Det verkar som att mitt hjärta blev kvar hos honom.. Han är en riktig godbit som gör mig så glad. När jag tänker på honom blir jag varm inombords. Jag vet att du läser detta, så jag vill tacka dig för att jag har fått tillbringa ytterligare en superskön helg tillsammans med dig.


Här är en liten bild på bubbelbadkaret som vi hyrde som jag hittade på deras info-site.


Kram och godnatt!


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards